Mitt i sommaren!

Hej!

Så här mitt i sommaren är arbetet i full gång inför att starta vår nya skola i augusti!

Vi packar upp material, möbler och läromedel. Vi planerar och funderar. Vi drar elkablar och installerar, spikar och mäter och utomhus bygger vi en spännande skolgård.

Till Steningehöjdens skola kommer det att bli riktigt skoj att gå, skolstart den 18 augusti (fritids öppnar den 12/8). Hit till vår första blogg hoppas jag att ni också ska tycka det är skoj, viktigt och intressant att gå för att läsa om vår vardag i skolan. Jag kommer att arbeta på skolan som biträdande rektor och jag kommer också, titt som tätt att kommunicera med er elever och föräldrar här på bloggen.

Alla klasser och vårt fritids kommer så klart också att ha aktiva bloggar, och… ni som är våra ”riktiga mottagare” är otroligt viktiga för oss! Ge oss gärna feedback, en hälsning eller bara ett hej så att vi vet att ni finns där:-)

Varmt välkomna till Steningehöjdens Skola!

Soliga hälsningar genom Rektorsögat

CeciliaFyrklöver

 

Det här inlägget postades i Information. Bokmärk permalänken.

Kommentera

