Fredagsbesök i klasserna

Hej
En rektor vill allra helst vara ute i klasserna på skolan och följa elevernas lärande. Jag vill i alla fall det så mycket som möjligt. Det är ett rätt svårt pussel att få i hop får jag vara ärlig att säga efter min första tid i rektorsrollen. Det är många andra möten och utbildningar på agendan. Men min förhoppning är så klart att prioritera detta så ofta det bara går! I dag har jag varit runt på en liten ”fredagstitt” i klassrummen. Jag möter så många glada barn som ivrigt vill prata och visa vad de gör! Det pågår många spännande arbeten i varje klassrum. Just i dag var det många som äntligen fick bekanta sig med sitt nya lärverktyg, iPaden!

Här får ni som inte har förmånen att vara i skolan på dagarna ta del av några bilder från denna fredag!

Trevlig Helg önskar vi på Höjden!
Cecilia

IMG_0157.JPG

IMG_0155.JPG

IMG_0158.JPG

IMG_0161.JPG

IMG_0163.JPG

IMG_0162.JPG

Det här inlägget postades i Digital förmåga, Rektorsögat, Vår vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

